Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.

Придбання автомобіля з АвтоТак: репортаж з місця подій.

18.02.2010

Півроку, що пройшли з моменту народження торгової марки АвтоТак показали, що наша компанія не лише зуміла зберегти свої позиції навіть в умовах несприятливої ринкової ситуації, але і обрати вірний курс для свого подальшого розвитку.

Зараз програма АвтоТак має колосальний потенціал. Такі аргументи, як підтримка програми національним заводом-виробником і недоступність банківського кредитування достатньо переконливі в контексті подальшого розвитку програмиРазом з тим, ми розуміємо, що лідируючі позиції на ринку необхідно завойовувати і підтримувати.


У лютому українські телеглядачі могли побачити репортаж про програму з демонстрацією чергової видачі автомобілів учасникам. Зйомка, на яку були запрошені журналісти каналів ICTV і «Першого автомобільного», проводилася 3-го лютого в Києві в «Автоцентрі на Столичному».

Журналісти узяли інтерв'ю у учасників, що отримували автомобілі, директор з продажу Юрій Тромса освітив основні переваги і вигоди для клієнта, начальник департаменту маркетингових комунікацій УкрАВТО Ірина Міхальова підкреслила підтримку програми АвтоТак з боку УкрАВТО. Ефір відбувся 09 лютого на каналі «ICTV» і 11 лютого на «Першому автомобільному» з повторами 12-16 лютого. Ці відеоматеріали розміщені на сторінці сайту http://www.autotak.com.ua/articles.htm.

В даний час Україна продовжує переживати кризу довіри простих громадян до банок, компаній і бізнесу в цілому. Тому зараз особливо важливо демонструвати політику «відкритих долонь», тим самим підтверджуючи свою стабільність, відвертість, прозорість і виконання зобов'язань перед клієнтами.



| | More