CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.
02.02.2011
У 2010 році бренд ZAZ, офіційним представником якого є Дистриб’юторська Компанія «АвтоЗАЗ-сервіс», став абсолютним лідером з приросту продажів на ринку нових легкових автомобілів. Приріст склав більше 5500 одиниць по відношенню до результатів 2009 року, що свідчить про високу популярність бренду, який вже багато років є по-справжньому «народним». Такий ріст обсягу продажів дозволив збільшити частку ринку у 2010 на 2% і вивів ZAZ на другу сходинку рейтингу марок, ще дужче наближаючи бренд до лідера.
Український авторинок завершив рік з позитивними результатами, а ДК «АвтоЗАЗ-сервіс», структурний підрозділ Української Автомобільної Корпорації, - з просто відмінними! Та інших підсумків було годі й чекати. Адже високі стандарти якості обслуговування споживачів, привабливі ціни, оперативність і дієвий персонал станцій технічного обслуговування – чи це не запорука позитивних показників роботи дилерської мережі у підсумках року?
ДК «АвтоЗАЗ-сервіс» вступила до 2011 року з приростом продажів у 43%, при загальному рості ринку легкових авто 0,2%.
У другому півріччі компанія вийшла на середньомісячні продажі в об’ємі 1700 автомобілів. Вирішальними ж стали показники грудня: вони склали більше 3200 машин. Переважно саме завдяки цьому у грудні був зафіксований максимальний показник ринку легкових автомобілів 2010 року, який склав 17770 одиниць. А частка ринку ZAZ, за даними ІАГ «Автоконсалтинг», в останньому місяці року досягла рекордних 11,5%.
Планові завдання, які ще на початку року здавалися занадто амбіційними та нездійсненними, було виконано і перевиконано - на 115%.
Серед факторів, що вплинули на ріст продажів наприкінці року, начальник відділу маркетингу ДК «АвтоЗАЗ-сервіс» Олександр Калінін називає не лише якісь продукції та доступні ціни на дійсно «народні» автомобілі, а й плідну співпрацю з банками щодо кредитних програм. Найпопулярнішими серед банків у цьому напрямку є Плюс-Банк, Астра-Банк, ВТБ-Банк, Правекс-Банк. «Обсяги реалізації легкових авто в кредит,- каже спеціаліст,- продовжують зростати та за результатами 2010 року дорівнють 11%. Кредитні продажі Lanos/Sens за 2010 рік склали 12,4%. У грудні ж вони стрибнули до 20%! Підбиваючи підсумки 2010 року, обов᾽язково слід відзначити особливий приріст кредитних продажів, обсяг яких по бренду ZAZ збільшився більше, ніж у 5 разів, у порівнянні з 2009 роком».
Зі свого боку секрет успіху автомобілів ZAZ бренд-менеджери компанії вбачають у зацікавленості не лише приватних осіб, а й корпоративних клієнтів. Автомобілі бренду дуже популярні серед них, бо дозволяють з мінімальними витратами на покупку, експлуатацію та обслуговування виконувати різноманітні задачі бізнесу. Корпоративні продажі підприємства 2010 року показали стрімке зростання, у порівнянні з минулорічними показниками збільшилися на 77% и склали 3300 автомобілів. Представники лінійки, що засвідчує надзвичайна популярність серед власників усіх рівнів бізнесу, обов’язково стануть Вам у нагоді. Найбільш розвинута торгово-сервісна мережа в Україні, гнучка система лояльності для корпоративних клієнтів, як під час придбання авто, так і в обслуговуванні їх на офіційних сервісних станціях, висококваліфікований персонал дилерських центрів та безперечна якість автомобілів – далеко не повний перелік переваг, що отримують корпоративні клієнти компанії.
Одним з головних успіхів ZAZ 2010 року є повернення 2-го місця у рейтингу легкових автомобілів. Та і на цьому компанія зупинятися не збирається. На лютий запланована презентація абсолютно нового стильного красеня українського виробництва під назвою ZAZ Forza. Це принципово нова модель у бюджетному ціновому сегменті з яскравим європейським дизайном та багатою комплектацією (гідропідсилювач керма, кондиціонер, подушки безпеки водія, передні та задні електросклопідіймачі, автосигналізація, іммобілайзер, центральний замок, протитуманні фари, 16-ти клапанний двигун австрійської розробки ACTECO потужністю в 109 к.с.). І все це у базовій комплектації! Широкий набір систем безпеки, не характерний для авто даного цінового сегменту, також не залишить Вас байдужими: ABS+EBD, подушки безпеки водія і переднього пасажира, парктронік. До того ж завдяки демократичній ціні новинка буде доступною навіть молодому поколінню. Тож кращого варіанта для заміщення вакансії першого в житті автомобіля просто не знайти!
Підбиваючи підсумки року, що минув, Генеральний директор ДК «АвтоЗАЗ-сервіс» Олег Кривов’яз зазначив: «Частка автомобілів Філії «АвтоЗАЗ-сервіс» у продуктовому портфелі Корпорації «УкрАВТО» 2010 року склала біля 35%.