CEE'D - від 5 997 грн/міс. RIO - від 5 875 грн/міс. Tiggo - від 5 198 грн/міс. AVEO - від 5 198 грн/міс. SPORTAGE - від 8 775 грн/міс. Niro - від 9 604 грн/міс. NIVA - від 5 058 грн/міс. EMGRAND - від 4 259 грн/міс. LARGUS - від 3 729 грн/міс. Stonic - від 6 478 грн/міс. LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс. LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс. X-RAY - від 5 122 грн/міс. VESTA - від 4 859 грн/міс.
27.05.2011
Голава асоціації "Укравтопром" Михайло Резник у своєму виступі перед журналістами повідомив, що асоціація попросила уряд України ввести квотування імпортних автомобілів, а також забезпечити 10-річний перехіднию період для діючої сьогодні в Україні ввізного мита на імпорт автомобілів.
"Ми просимо подумати про встановлення певної квоти для тих автомобілів, які сьогодні дуже легко потрапляють на наш ринок. Приміром за 4 місяці, загальний товарообіг міжнародної торгівлі між Україною і Євросоюзом складає 800 млн дол. з яких 500 млн дол. доводиться на ввезені автотранспортні засоби. На нашу думку, це не критичний імпорт. Для України критичним є газ, сировина, ресурси які необхідно переробляти. А мати таку негативну тенденцію зовнішньої торгівлі не правильно", - відмітив Різник.
Він пояснив, що квоти, у разі їх введення, розраховуватимуться по спеціальній формулі. Спочатку буде визначена загальна квота, для усіх автовиробників, після чого буде проведена градація для конкретних марок, з урахуванням вимог автовиробників. "Це не ліцензування, а звичайна форма захисту. Ми наполягаємо, щоб формула розраховувалася з 2005 року, коли ще не сталося розширення Євросоюзу", - підкреслив Різник. Глава "Укравтопрома" припустив, що квотування не однозначний інструмент і може бути не прийнятий.
Також автовиробники наполягають на збереженні сьогоднішньої ставки ввізного мита на імпорт автомобілів на період в 10 років.
По матеріалах ubr.ua