Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   044 230 02 35 (вартість дзвінків згідно тарифів вашого оператора)
 
 

CEE'D - від 9 077 грн/міс. RIO - від 9 363 грн/міс. Tiggo - від 9 283 грн/міс. SPORTAGE - від 14 068 грн/міс. Niro - від 12 563 грн/міс. NIVA - від 8 224 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 518 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс. X-RAY - від 6 931 грн/міс. VESTA - від 7 052 грн/міс. JAC J4 - від 6 535 грн/міс. JAC S2 - від 6 819 грн/міс.

Які машини купують в Україні (інфографіка)

28.01.2014

За попередніми підсумками, у 2013 році продовжилося доволі суттєве падіння продажів машин. А також зміцнішала інша тенденція – люди обирають дешевші моделі. Правда, не всі. До прикладу, автосмаки закарпатців суттєво відрізняються від уподобань (і фінансових можливостей?) мешканців сусідніх регіонів і України загалом.

Продажі падуть уже третій рік поспіль

Загалом по державі до трійки лідерів продажів увійшли Hyundai, ЗАЗ і Geely. Моделі останніх двох марок – відносно недорогі, тому, вочевидь, і стали популярнішими. А от на Закарпатті до трійки лідерів продажів минулого року ці «бюджетні» автомобілі не потрапили. Наші земляки найбільше купували такі нові автомобілі: Hyundai Accent, Skoda Octavia і Renault Logan. І тільки на четвертому місці дешевша Lada 2114 Samara.

Треба уточнити, що ця інформація – не з офіційних державних джерел. Цифри, що демонструють продажі минулого року, оприлюднені Асоціацією автовиробників України «Укравтопром». «Унґвар» намагався з’ясувати в обласному управлінні статистики свіжі дані про продажі на Закарпатті, однак нам повідомили, що інформація за результатами минулого року ще не зібрана і що її матимуть тільки в квітні-травні. Тож ми наводимо в цій публікації дані «Укравтопрому» і аналітичної групи «Auto-Consulting».

Треба нагадати, що торік на українському авторинку відбулися дві знакові події. У квітні вступили в силу спеціальні мита на бензинові легковики з об’ємом двигуна від 1000 до 2200 куб. см
– найпопулярніші авто. Мита будуть діяти три роки, щоб захистити українських виробників. А у вересні почав діяти утилізаційний збір на автомобілі, який також вдарив по автоімпорту.

У середині листопада минулого року «Унґвар» аналізував потенційні ризики від введення утилізаційного збору. Ми зауважували, що на ринку застій і прогнозували: ситуація може поліпшитися, якщо уряд підпише Угоду про

асоціацію з ЄС. Оскільки Угода так і не підписана, ніяких зрушень не відбулося. Автопродажі й далі падуть. Уже третій рік поспіль.

Де і що купують?

За даними аналітичної групи «Auto-Consulting», у 2013 році було продано 201,6 тисячі автомобілів, що на 7% менше, ніж у 2012-му. Асоціація ж автовиробників «Укравтопром» інформує, що торік українці купили 213,3 тисячі легковиків, що менше, ніж у 2012-му, на 10,2 %. Тобто, як бачимо, ці цифри не надто суттєво різняться, тож можна робити висновок, що вони доволі близькі до реальності.


Цікаво проаналізувати, які ж саме моделі автівок найактивніше продавалися минулого року. І в яких регіонах. Загальний лідер продажів, нагадаємо, – Hyundai. Але в розрізі областей ця марка торік була найпопулярнішою тільки в 4 регіонах – на Закарпатті, в Одеській, Харківській і Дніпропетровській областях. Тобто можна казати, що саме ці 4 регіони дали основну кількість покупців Hyundai Accent.

Одразу в 15 областях найпопулярнішими торік були автівки ЗАЗ Sens. Volkswagen Polo популярний серед мешканців двох західних регіонів – Івано-Франківської та Чернівецької областей – тут ця модель є лідером ринку. А марка Geely вийшла на перше місце продажу у Донецькій та Вінницькій областях.

Цікаво також, що російський ВАЗ став найбільшим невдахою українського авторинку: з другого місця (у 2012-му році) скотився аж на 11-те за підсумками 2013-го. 

Джерело: 7dniv.info

| | More