За минулий рік німецький бренд BMW подорожчав на 10% до 24,62 млрд дол. і таким чином став найдорожчим автобрендом світу. Про це свідчать дані рейтингу BrandZ британської дослідницької компанія Millward Brown Optimor. Японський бренд Toyota, який лідирував в минулому році, опустився на друге місце. У поточному році бренд оцінили у $ 21,77 млрд, що на 10% нижче, ніж у минулому році. Замикає трійку лідерів Mercedes-Benz ($ 16,11 млрд, +5%). Далі йде Honda з вартістю в 2,64 млрд, що на 11% нижче, ніж минулого року. На п'ятому місці серед автобрендів розташувався Nissan - $ 9,85 млрд (-2%). Останнім з автобрендів став німецький Volkswagen із вартістю в $ 8,51 млрд, що на 15% більше, ніж у минулому році. Примітно, що в 2011 році цієї компанії в рейтингу зовсім не було.
Джерело:
tsn.ua