CEE'D - від 5 997 грн/міс.
RIO - від 5 875 грн/міс.
Tiggo - від 5 198 грн/міс.
AVEO - від 5 198 грн/міс.
SPORTAGE - від 8 775 грн/міс.
Niro - від 9 604 грн/міс.
NIVA - від 5 058 грн/міс.
EMGRAND - від 4 259 грн/міс.
LARGUS - від 3 729 грн/міс.
Stonic - від 6 478 грн/міс.
LADA GRANTA - від 3 653 грн/міс.
LADA 4x4 - від 4 595 грн/міс.
X-RAY - від 5 122 грн/міс.
VESTA - від 4 859 грн/міс.
27.01.2012
Як повідомляє Всеукраїнська Асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД), з 1 січня 2012 року Президент Узбекистану Іслам Карімов зняв раніше діючі дискримінаційні обмеження для українських "легковичків", які й стали основою для введення дискримінаційних заходів у відповідь з українського боку, що призвело до квотування постачань узбецьких Daewoo у розмірі 3 штук на рік.
На думку ВААIД, у найближчому майбутньому українська влада відмінить постанову Кабінету міністрів № 1073 "Про введення режиму ліцензування й встановлення квот на імпорт легкових автомобілів з Республіки Узбекистан" від 12 жовтня 2011. Нагадаємо, що саме з його допомогою Daewoo Matiz, Nexia та Lacetti фактично видворили з українського ринку. У свою чергу, українські автомобілі ЗАЗ та Богдан зможуть поставлятися до Узбекистану, хоча всередині країни лобі національного виробника досить потужне і нашим автовиробникам буде непросто завоювати симпатії на цьому ринку. А ось узбецькі Daewoo в Україні змогли зайняти 3% ринку та реалізувати 6 674 автомобілів, що на 58% більше, ніж рік тому, не дивлячись на квотування, яке набуло чинності з листопада 2011 року.
Джерело: maanimo.com