Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   044 230 02 35 (вартість дзвінків згідно тарифів вашого оператора)
 
 

CEE'D - від 9 077 грн/міс. RIO - від 9 465 грн/міс. Tiggo - від 8 208 грн/міс. SPORTAGE - від 14 068 грн/міс. Niro - від 12 563 грн/міс. NIVA - від 8 224 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 295 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс. X-RAY - від 6 639 грн/міс. VESTA - від 6 761 грн/міс. JAC J4 - від 6 535 грн/міс. JAC S2 - від 6 819 грн/міс.

Українські автовиробники відстоюють введення квот для іномарок

27.05.2011

Голава асоціації "Укравтопром" Михайло Резник у своєму виступі перед журналістами повідомив, що асоціація попросила уряд України ввести квотування імпортних автомобілів, а також забезпечити 10-річний перехіднию період для діючої сьогодні в Україні ввізного мита на імпорт автомобілів.

"Ми просимо подумати про встановлення певної квоти для тих автомобілів, які сьогодні дуже легко потрапляють на наш ринок. Приміром за 4 місяці, загальний товарообіг міжнародної торгівлі між Україною і Євросоюзом складає 800 млн дол. з яких 500 млн дол. доводиться на ввезені автотранспортні засоби. На нашу думку, це не критичний імпорт. Для України критичним є газ, сировина, ресурси які необхідно переробляти.  А мати таку негативну тенденцію зовнішньої торгівлі не правильно", - відмітив Різник.
Він пояснив, що квоти, у разі їх введення, розраховуватимуться по спеціальній формулі. Спочатку буде визначена загальна квота, для усіх автовиробників, після чого буде проведена градація для конкретних марок, з урахуванням вимог автовиробників. "Це не ліцензування, а звичайна форма захисту. Ми наполягаємо, щоб формула розраховувалася з 2005 року, коли ще не сталося розширення Євросоюзу", - підкреслив Різник. Глава "Укравтопрома" припустив, що квотування не однозначний інструмент і може бути не прийнятий.


Також автовиробники наполягають на збереженні сьогоднішньої ставки ввізного мита на імпорт автомобілів на період в 10 років.

По матеріалах ubr.ua



| | More