АвтоТак - єдина компанія з ліцензією на придбання авто у групах! 
Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook   Aвтотак на Twitter  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

Sens - від 2 364  грн/міс. CEE'D - від 5 771 грн/міс. RIO - від 5 033 грн/міс. Tiggo - від 4 697 грн/міс. Cruze - від 5 429 грн/міс. AVEO - від 4 941 грн/міс. SPORTAGE - від 7 247 грн/міс. ASTRA J - від 5 218 грн/міс. TRACKER - від 6 073 грн/міс. KIA Niro - від 8 787 грн/міс.

Купуємо авто разом: запитання та відповіді

червень 2011: "Газета по-дніпровськи" (Дніпропетр. обл.); "Рінг - Експрес" (Запоріжськ. обл.); "Вісті регіону" (Луганськ.

Наприкінці травня відбулася значуща подія для автомобільного ринку – Київський Міжнародний автосалон SIA’2010. Щорічна виставка презентувала українцям новинки та запропонувала доступні програми придбання авто. Одна з них - програма «АвтоТак» – система придбання автомобілів у групах. Участь у розмові бере Директор з продажу ТОВ «АВТО ПРОСТО» Юрій Тромса:

- Скажіть, чому програма «АвтоТак» позиціонується як «краща альтернатива автокредиту»?

- Хотілося б наголосити  на тому, що дана програма не є кредитом, а є саме його «альтернативою». Програма «АвтоТак» - це система придбання автомобілів у групах, яка дозволяє споживачам із різним рівнем матеріального добробуту придбати нове авто, сплачуючи його вартість невеликими щомісячними внесками. Для цього компанія, що адмініструє програму, формує групу учасників, які бажають придбати автомобіль. Ці учасники сплачують щомісячні внески, за рахунок яких придбаються автомобілі та розподіляються серед учасників групи. Отримавши авто, учасник продовжує сплачувати щомісячні платежі до повного розрахунку.  Таким чином група функціонує, доки всі її учасники не отримають автомобіль і не сплатять повну вартість за угодою.

- Пане Юрію, скажіть, як можна стати учасником програми?

- Для цього необхідно підписати угоду, маючи при собі паспорт, та сплатити вступний внесок у розмірі 3% від вартості автомобіля.

- Розкажіть, будь ласка,  які платежі має здійснювати клієнт?

- Усі платежі розраховуються у відсотках від вартості автомобіля. До платежів, які становлять плату за послуги компанії, можна віднести: вступний внесок у розмірі 3%  – одноразовий платіж, що сплачується при підписанні угоди; плату за Право на отримання автомобіля у розмірі 3% – одноразовий платіж, що сплачується після одержання такого Права; щомісячний внесок в оплату послуг у розмірі 0,38%, у рік це становитиме до 4,6% у гривні від вартості авто. Тобто, щомісяця учасник програми здійснює платежі, розраховані на основі поточної ціни автомобіля, до складу яких входить внесок власне у сплату вартості автомобіля у розмірі 0,8333%, страховий платіж 0,065%, який перераховується до страхової компанії,  та ціна послуг, як було сказано раніше, – 0,38%. Для прикладу: мінімальний щомісячний платіж за «Славуту» становить 359 грн.

- А якщо клієнт передумає перебувати у програмі?

- Для цього передбачено спеціальний  фонд для повернення коштів тим клієнтам, які ще не мають авто та вирішили вийти із програми.

- Питання, яке, мабуть, найбільше усіх цікавить: скільки часу клієнт чекає на отримання автомобіля за Вашою програмою?

- Це залежить, насамперед, від самого клієнта. Кожен учасник має можливість сплачувати мінімальні щомісячні платежі, або платити наперед, тобто робити авансові платежі. Це, по-перше, дозволяє клієнту регулювати свої виплати, враховуючи  непередбачувані складнощі, які, наприклад, могли виникнути у сімейному бюджеті, або використати вільні наявні кошти, що з’явилися. З другого боку, така гнучка система сплати дає можливість клієнту впливати на термін отримання авто. Ви маєте можливість отримати автомобіль, починаючи з першого місяця.

- Яким чином визначається у групі  клієнт, який отримає автомобіль?

- Наприкінці кожного місяця відбувається Асигнаційний акт – захід, на якому учасники одержують Право на отримання автомобіля у кожній групі. Він є відкритим для усіх бажаючих та відбувається у присутності нотаріуса. Існує два механізми. Один із них - механізм накопичення внесків. Тобто, якщо у Вас найбільша кількість вже сплачених Вами внесків у групі, Ви одержуєте Право на отримання автомобіля. Інший механізм - пропозиція авансових внесків: за бажанням Ви пропонує до сплати будь-яку кількість авансових платежів. У разі, коли запропонована Вами кількість внесків до сплати у Вашій групі є найбільшою, Вам надається Право на отримання автомобіля, після чого Ви сплачуєте запропоновані внески, та, дотримуючись необхідної процедури, одержуєте авто.

- Чи можна десь побачити офіційні результати щомісячного розподілу автомобілів? Така інформація є доступною?

- Звичайно. Щомісяця список учасників, які набули Право на отримання автомобіля, публікуєтся у загальнонаціональній газеті «Факти» та на офіційному сайті компанії. Також, з результатами розподілу можна ознайомитися у будь-якому із салонів «АвтоТак». Взагалі, що стосується доступності інформації, кожен має змогу контролювати здійснені проплати за допомогою особистої сторінки на сайті компанії. У разі виникнення будь-яких питань щодо перебування у системі, можна зателефонувати до нашого кол-центру та отримати необхідну інформацію.

- Плани на майбутнє?

- Продовжувати видавати щоразу більшу кількість автомобілів. Працювати над  розвитком мережі, щоб зробити нашу послугу ще доступнішою. Завдяки тісній співпраці із найбільшим національним виробником та дистриб'ютором автомобілів – корпорацією «УкрАВТО» - «АвтоТак» представленo в автосалонах її офіційних дилерів.  Наразі мережа «АвтоТак» налічує 187 салонів у 88 містах України. Також плануємо продовжувати радувати наших клієнтів різноманітними  акціями, брати участь у виставках й всіляко сприяти підвищенню розуміння суті системи придбання автомобілів у групах, щоб споживачі розуміли, що можливість придбати власний автомобіль є абсолютно реальною.     

                Системи придбання у групах існують в Україні з 1998 року. За такими програмами понад 37000 українців вже стали власниками авто. Наразі авторинок пропонує для наших співвітчизників різні способи купівлі автомобіля, й головне, що кожен має можливість обирати.        

 

Олексій Денисенко

 

| | More