Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

Sens - від 2 354 грн/міс. CEE'D - від 6 181 грн/міс. RIO - від 4 730 грн/міс. Tiggo - від 4 286 грн/міс. Cruze - від 5 430 грн/міс. AVEO - від 4 859 грн/міс. SPORTAGE - від 7 884 грн/міс. ASTRA - від 6 537 грн/міс. TRACKER - від 6 125 грн/міс. Niro - від 9 231 грн/міс. NIVA - від 4 792 грн/міс. EMGRAND - від 3 860 грн/міс. LARGUS - від 3 527 грн/міс.

Коли авто в зоні доступу

Волинська обл.: «Ярмарок реклами», 19.03.10р.; Вінницька обл.: «Вісті Ковельщини», 11.03.10р.; «Газета по-українськи. Вінниця», 19.03.10р.; «Тульчинський край» 12.03.10р.; «Краяни», 18.03.10р.; Дніпропетровська обл.: «Вісник

Навряд чи знайдеться така людина, яка не мріяла би змінити стомлюючий статус пішохода на комфортно-швидкісне звання автомобіліста. Проте втілення такої мрії в реальність, як виявляється, справа непроста. Криза внесла свої руйнівні корективи як до платоспроможності наших співгромадян, істотно понизивши їх фінансові можливості, так і у ринок автокредитування, позбавивши середньостатистичного українця надії на доступне авто. В умовах, коли потенційні автопокупці, на жаль, не настільки багаті, щоб брати «дешеві» кредити, а іноземне слово «лізинг» поки не встигло безстрашно зміцнитися в не позбавленій підозр свідомості вітчизняного споживача, надзвичайно актуальною стає альтернативна програма – придбання в групах. Такий спосіб купівлі зовсім не оригінально-український (зародився років сорок тому в Америці), але, без сумнівів, дуже перспективний. Заснований на мінімальних щомісячних внесках потенційних покупців, об'єднаних в групу і контрольованих компанією-адміністратором. Його переваги не один десяток років успішно використовують жителі Португалії, Угорщини, Польщі, Іспанії, а також Америки. Стати щасливими володарями автомобілів «по кишені» вже встигли більше 36 000 наших співвітчизників. Число власників машин, які обрали таку форму придюання, щомісячно стрімко зростає. Що, безумовно, стимулює розвиток нових програм, які базуються на оптимально вигідних для учасників групи умовах. На ринку автопродажів України придбання в групах представляє ТМ «АвтоТак», завдяки якій здійснити мрію - сісти за кермо персонального авто - тепер може собі дозволити широке коло людей навіть з невеликим достатком, надавши лише паспорт, ідентифікаційний код і зробивши вступний внесок у розмірі 3 % від вартості обраної машини. Тоді як банківські структури пропонують високі ставки, а середня зарплата в Україні продовжує залишатися найнижчою в Європі, покупки з «АвтоТак» направлені дійсно назустріч простим українцям та їх потребам. А потреби у кожного покупця завжди незмінні: доступність, якість, надійність і, що важливо, прозорість, адже навчені сумним досвідом всіляких фінансових махінаторів, жителі пострадянського простору і понині шукають «каверзу» навіть там, де вона повністю виключена. Адже в організації, де функціонує надійний механізм з відлагодженими процесами контролю і гарантією отримання товару, подібного роду побоювання абсолютно безпідставні. Торгова марка «АвтоТак», надаючи можливість придбати авто, виходячи з фінансових можливостей покупця, підкріплена якістю і гарантією Корпорації «УкрАВТО» - виробником і дистриб'ютором автомобільних марок, які вже тривалий час посідають лідируючі позиції з продажу на українському ринку: KIA, CHEVROLET, ЗАЗ, LADA, CHERY, а також забезпечує гарантійне обслуговування у величезній мережі СТО своїх дилерів по всій країні.

На сучасному етапі ринок автопродажів і автокредитування, на думку експертів, поки має досить туманні перспективи, безпосередньо пов'язані з економічною ситуацією і платоспроможністю споживачів. Зважаючи на останні події, що відбуваються в країні, розраховувати на блискавичне відновлення економіки, на жаль, поки не доводиться. А це означає, що для простих українців, які в кризові часи, скоріше, віддадуть перевагу реальності над мрією, саме покупка в групах може стати тією альтернативою, при якій бажане авто неодмінно опиниться в зоні елементарного доступу.

Безлепкіна Олена


| | More