Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

CEE'D - від 8 770 грн/міс. RIO - від 8 357 грн/міс. Tiggo - від 7 155 грн/міс. SPORTAGE - від 12 701 грн/міс. Niro - від 13 163 грн/міс. NIVA - від 7 791 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 155 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 810 грн/міс. X-RAY - від 7 201 грн/міс. VESTA - від 6 424 грн/міс. JAC J4 - від 5 951 грн/міс. JAC S2 - від 6 536 грн/міс.

Програми фінансування на автомобільному ринку: підсумки 1-го кварталу

"Автоцентр", квітень

Як повідомила GfK Ukraine, у лютому 2016 року споживчі настрої українців покращилися: індекс споживчих настроїв зріс на 3,9 п. порівняно із січневим показником. Найбільших змін зазнав індекс доцільності великих покупок. Тобто, поволі наші співвітчизники починають оговтуватись від потрясінь, пов'язаних із девальвацією гривні та повертаються до планування придбання дороговартісних товарів. Інфляція в Україні підштовхує українців до пошуку способів збереження коштів та задовільнення найбільш нагальних потреб.

            Загальновідомим є факт, що саме авторинок відіграє роль своєрідного економічного «барометра». Падіння купівельної спроможності українців в 2015 році призвело до падіння продажу нових автомобілів на 49,7%. У ситуації скорочення фінансових можливостей населення особливої ваги набувають програми фінансування. І хоча на ринку автокредитування відбуваються певні зрушення, а загальна кількість кредитних пропозицій на кінець І кварталу 2016 року дещо зросла, проте банківські установи вимушені скорочувати строки кредитування через інфляційні ризики. Як наслідок, придбання нового автомобіля залишається лише мрією для значної кількості українців. Хтось відкладає покупку на невизначений строк, інші споживачі поступаються мріями й бажаннями та, зрештою, згоджуються на автівку із вторинного ринку. Галузеві аналітики відзначають зростання частки придбань в сегменті вживаних транспортних засобів. Схоже, що існування величезного відкладеного попиту на нові автомобілі в Україні протягом останніх декількох років є сталою ознакою автомобільного ринку.

            У поточній ситуації для вітчизняного споживача набуває актуальності програма фінансування нових автомобілів у групах «АвтоТак» з огляду на доступність умов вступу, посильні щомісячні платежі та невеликі відсотки за послуги компанії.

За підсумками І кварталу поточного року перше місце серед автомобілів, переданих учасникам програми «АвтоТак», посідає ZAZ Lanos з часткою 80,8%. ZAZ Vida вподобали 9,7% учасників та Chevrolet Aveо – 3,8%. Інші моделі, серед яких KIA та Opel, представляють незначну частку загального портфеля клієнтів. Варто відзначити, що останнім часом посилилась тенденція тяжіння до найбільш бюджетних автомобілів. Тобто, ціновий чинник набуває ще більшого значення серед інших, коли йдеться про вибір автомобіля.

Для пошановувачів, що вже придбали автомобіль через АвтоТак й мають бажання купити другу, або навіть третю автівку, діє «Програма Лояльності», яка передбачає особливо привабливі умови для клієнтів.

Ну, а хто вже у квітні вирішує придбати автомобіль, скориставшись програмою фінансування нових авто АвтоТак, зможуть потішити себе вигідними бонусами на вибір: ГБО, або страхування КАСКО, або Реєстрація в органах МРЕВ. При одержанні автомобіля компанія відшкодовує клієнтам кошти за вищеперераховані послуги, якщо угода укладається у період дії акційної пропозиції з 01 по 30 квітня 2016 р.