АвтоТак - єдина компанія з ліцензією на придбання авто у групах! 
Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook   Aвтотак на Twitter  Aвтотак на Twitter   0 800 500 348 (безкоштовно з мобiльних та стацiонарних телефонiв в межах України)
 
 

Sens - від 2 381 грн/міс. CEE'D - від 6 174 грн/міс. RIO - від 4 787 грн/міс. Tiggo - від 4 391 грн/міс. Cruze - від 5 338 грн/міс. AVEO - від 4 867 грн/міс. SPORTAGE - від 7 231 грн/міс. ASTRA J - від 6 132 грн/міс. TRACKER - від 6 268 грн/міс. KIA Niro - від 9 476 грн/міс.

Автомобільний ринок: підсумки та перспективи

«Житомирщина», 11.02.10р.; «АвтоБазар», 16.02.10р.; «Популярні відомості», 17.02.10р.; «Вечірня Полтава», 17.02.10р.; «Данкор Сумський огляд», 17.02.10р.; «Нова Тернопільська газета», 17.02.10р.; «Наддніпрянська правда», 17.02.10р.;

У 2009 році на автомобільному ринку істотно знизилась купівельна активність. Для порівняння: в 2009 році всього було продано 174 тисячі 832 автомобілі, що в 3,8 рази менше, ніж показник 2008 року. Крім того, простежується «старіння» автопарку: згідно з даними Асоціації дилерів автомобілів з пробігом, сегмент авто старше 9 років складає близько 70% усього українського авторинку. Експерти відзначають, що умови розвитку вітчизняного ринку в 2009 році підпорядковувались декільком чинникам, які матимуть на нього вплив і в 2010, серед них істотне зниження всіх макроекономічних показників, що позначилося, у тому числі, і на прибутках населення. Крім того, практично зник ринок автокредитування - в 2009 році він скоротився на 96 % у порівнянні з попереднім роком - сьогодні в кредит продається лише 5% автомобілів. Нагадаємо, за підсумками 2008 р., коли на українському ринку було реалізовано 661 тисяча 996 автомобілів, кількість авто, проданих у кредит, склала 33%. За результатами автопродаж у 2009 році, найбільшим авторинком Європи впевнено стала Німеччина, на другому місці - Франція, на третьому - Італія. Україна змогла порадувати збільшенням продаж на 13% лише в грудні місяці, в порівнянні з листопадом. Основна цифра, що фігурує в прогнозах аналітиків на 2010 рік - це 150 000 реалізованих легкових автомобілів. А відновлення українського ринку до рівня рекордного 2008 року можливе через 5-8 років.

В той час, коли традиційні схеми купівлі - кредит, лізинг, за готівку - здають свої позиції, все більш перспективними стають альтернативні схеми придбання автомобілів. За результатами 2009 р. на їх частку припали до 25% продажів на первинному ринку. Найбільш популярні серед них - реалізація нових авто за допомогою програми придбання в групах. За такою програмою придбали автомобілі вже 36 000 українських громадян. На українському ринку зараз діє декілька великих операторів, один з них - підприємство, створене за участю УкрАВТО - АВТО ПРОСТО, - що представляє торговельну марку АвтоТак. Один із учасників програми, Наталія Вікторівна Цюрупа, м. Миргород, коментує наступне:

- Основне, що щомісячні платежі невеликі, оскільки термін виплати - до 10 років. Наприклад, мінімальний платіж на мій Chery - 573 грн. на місяць, можу платити й більше - у такому разі послуги компанії, що складають до 4,6 % на рік, скорочуються в два рази, і виходить суттєва економія, чим я і скористалася.

- У чому втрачає клієнт?
- Не можна назвати це «втратою», швидше видаток, свої «за» і «проти», які треба зважувати в будь-якій ситуації, не лише при купівлі машини. У даному випадку - автомобіль треба деякий час чекати. Враховуючи те, що я машину хотіла придбати вже 15 років та з різних причин мені це не вдавалося, умова «почекати» декілька місяців, мене зовсім не збентежила.

- А якщо мені набридло чекати?
- Ви можете вплинути на швидкість отримання автомобіля шляхом регулювання виплат, я цим скористалася - заплатила авансом частину платежів.

- Як Ви можете прокоментувати, що «безкоштовний сир тільки в мишоловці» або що це чергова афера?
- Я можу лише показати свою машину, яку придбала за цією програмою, це - по-перше, а по-друге - перед прийняттям рішення я уважно читала угоду і запитувала менеджера, щоб зрозуміти всі деталі, що мене цікавили. Кожен повинен сам визначитися: читати уважно угоду, підписувати її й отримати автомобіль, або продовжувати користуватися громадським транспортом.

В ЗМІ досить часто можна зустріти інформацію по роботі операторів придбання в групах: як позитивну, так і негативну. На думку експертів, одна з додаткових переваг таких програм - особливо актуальна для ринку України - це фіксований відсоток за послуги компанії, який зростанню не підлягає. Це окрім того, що він є меншим у 6-7 разів від сьогоднішніх ставок на автокредити. У той час, як банки обумовлюють у своїх угодах можливість зміни відсоткових ставок у залежності від економічної ситуації..
Усе це дозволяє припустити, що доля нових автомобілів, що купуються за програмою придбання в групах, в 2010 році, як і раніше, збереже свою тенденцію до зростання.

Сергій Зарецький