CEE'D - від 9 077 грн/міс.
RIO - від 9 363 грн/міс.
Tiggo - від 9 283 грн/міс.
SPORTAGE - від 14 068 грн/міс.
Niro - від 12 563 грн/міс.
NIVA - від 8 224 грн/міс.
Stonic - від 9 071 грн/міс.
LADA GRANTA - від 5 518 грн/міс.
LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс.
X-RAY - від 6 931 грн/міс.
VESTA - від 7 052 грн/міс.
JAC J4 - від 6 535 грн/міс.
JAC S2 - від 6 819 грн/міс.
11.07.2011
У Kia Motors зібралися зробити свій імідж більш асоційованим зі спортом , а в підтвердження цьому вирішили показати два задньопривідні дводверні концепти, один з яких піде в серію в 2015-му. Крім того, компанія готує до випуску хот-хэтч на базі cee'd і передньопривідний родстер, який, як очікується, складе конкуренцію наступній "листівці" Mazda MX - 5. Є і ще одна новина: Kia повна рішучості підкорити висоти автоспорту.
У компанії Kia Motors спортивних машин доки немає. Проте, за словами Хэнка Лі, боса Kia, скоро ситуація зміниться - модельний ряд увіреної йому фірми поповниться декількома драйверскими (зрозуміло, відносно) автомобілями. Та ще корейці мають намір пробувати щастя в різних серіях перегонів.
Спочатку на вересневому мотор-шоу в Німеччині покажуть двухдверный прототип, побудований на базі майбутнього великого американського седана K9, який потрапить до заокеанських дилерів наступного року. Потім в Детройті (NAIAS) продемонструють споруджене на цій же платформі друге концептуальне купе. Обидві новинки матимуть класичне компонування і восьмициліндрові двигуни. У результаті в серію в 2015-му піде той автомобіль, який більше сподобається публіці і вищому керівництву.
Але це не усе. Корейці також збираються "розігріти" хэтчбек cee'd і відбити частину клієнтів у японців з Mazda - специ з Сеула, швидше за все, розроблять опонента "четвертому" родстеру MX - 5. Правда, з приводом на передню вісь і на базі того ж cee'd. До речі, не виключена поява у фірмі спортивного підрозділу на зразок Renaultsport і Ford Team RS. Що ж, побажаємо удачі наполегливим корейцям!
По матеріалах "За рулем"