Головна
Карта сайту
Контакти
Aвтотак на Facebook  Aвтотак на Twitter   044 230 02 35 (вартість дзвінків згідно тарифів вашого оператора)
 
 

CEE'D - від 9 077 грн/міс. RIO - від 9 363 грн/міс. Tiggo - від 9 283 грн/міс. SPORTAGE - від 14 068 грн/міс. Niro - від 12 563 грн/міс. NIVA - від 8 224 грн/міс. Stonic - від 9 071 грн/міс. LADA GRANTA - від 5 518 грн/міс. LADA 4x4 - від 5 672 грн/міс. X-RAY - від 6 931 грн/міс. VESTA - від 7 052 грн/міс. JAC J4 - від 6 535 грн/міс. JAC S2 - від 6 819 грн/міс.

Програма «АвтоТак»: міфи та реальність

квiтень 2014: "Сегодня", "АвтоБазар" (Украиїна), "Вісник і К" (Волинська обл.), "Эхо" (Житомирська обл.), Запорожский пенсионер (Запорiжська обл.), "Наша область" (Iв.-Франкiвська обл.), "Экспресс новости" (Луганська обл.), "Рівне

У цій статті ми спробуємо проаналізувати найбільш відому і обмірковану у колах автомобілістів програму купівлі автомобілів у групах «АвтоТак». Програма являє собою фінансовий інструмент, який у вітчизняних реаліях для багатьох покупців є майже не єдиною можливістю придбати новий автомобіль. Але трапляється, що хибне розуміння самої суті купівлі в групі призводить до помилкових висновків та узагальнень. Що ж робити, щоб Ваші сподівання справдилися? Що потрібно знати про програму «АвтоТак»?
Спочатку потрібно розмежувати реальність та вигадку.
Міф 1. Система «АвтоТак» - це різновид автокредиту.
Правда: «АвтоТак» передбачає придбання автомобіля у групі. Згідно з цією програмою, компанія-адміністратор «АВТО ПРОСТО» формує групи фізичних (юридичних) осіб, об’єднує їхні фінансові активи, придбаває за ці кошти автомобілі й розподіляє їх серед учасників.
Міф 2. Діяльність компанії незаконна, ніким не контролюється.
Правда: діяльність з адміністрування фінансових активів для придбання товарів у групах передбачена законодавством України і регулюється нормативними актами контролюючого органу – Нацкомфінпослуг. Компанія «АВТО ПРОСТО» першою в Україні отримала державну ліцензію на такий вид діяльності. Програма «АвтоТак» функціонує за підтримки корпорації «УкрАВТО», що є найбільшим вітчизняним виробником і дистриб’ютором автомобілів.
Міф 3. Умови участі в програмі навмисне приховуються.
Правда: договір з клієнтом знаходиться у відкритому доступі на офіційному сайті «АвтоТак», і кожен, хто бажає, може ознайомитись з ним у будь-який зручний для себе час.
Міф 4. Автомобіль можна так і не отримати, а розподіл автомобілів не є прозорим.
Правда: кожен учасник, що виконує всі зобов’язання згідно з договором, гарантовано отримує автомобіль. Порядок розподілу автомобілів чітко прописаний в договорі, а сам процес розподілу є відкритим для всіх учасників і проходить у присутності нотаріуса. Результати розподілу обов’язково публікуються в пресі та інтернеті.
Міф 5. Автомобіль має бути виданий відразу (наступного дня, за тиждень) після підписання договору.
Правда: групи формуються із покупців, кожен із яких не має коштів для 100% оплати за автомобіль. Сплачуючи обов’язкові та авансові платежі, кожен учасник тим самим впливає на термін отримання свого авто.
Зробимо підсумки
Певна частина обачного ставлення з боку споживачів до придбання в групах в цілому пояснюється елементарним нерозумінням послуги або ж відсутністю вірної інформації. Перед тим як стати учасником будь-якої програми, потрібно ознайомитись з її умовами і вирішити, чи підходять вони саме для Вас. Умови програми «АвтоТак» прозорі та всім доступні. Хоча для багатьох українських споживачів цей спосіб все ще є дивним, купівля автомобілів у групах вже понад 40 років успішно практикується у всьому світі. Серед наших співвітчизників більше 44900 осіб вже сіли за кермо свого авто, скориставшись саме таким способом придбання автомобіля.
Олександр Николайчук